اخرین اخبار فوتبالی

ویژه-شمارش-معکوس-برای-اخــــراج-پروفسور-ونـــگـــر؛-پنج-گزینه-هدایت-آرسنال-در-فصل-آینده

 عملکرد ضعیف ونگر در هفته های اخیر صندلی او را لرزان تر از همیشه کرده است. مربی فرانسوی با این روند پس از دو دهه باید آماده وداع با توپچی های لندن شود.

 حذف قریب‌الوقوع از لیگ قهرمانان توسط بارسا، کنار رفتن از جام حذفی انگلیس توسط واتفورد و کاهش شانس قهرمانی در لیگ برتر، علی‌رغم آن که بیش از هر زمان دیگری به هدف نزدیک شده بودند، روزهای ونگر را تیره و تار کرده است. سرمربی فرانسوی و با تجربه آرسنال در صورتی که نتواند قهرمان لیگ انگلیس شود باید ساکش را جمع کند و پس از دو دهه با نیمکت آرسنال وداع کند. آرسنال در حال حاضر هشت امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد اما سوال مدیران آرسنال این است که در صورت رفتن ونگر چه کسی قرار است ناجی آرسنال باشد؟

۱. فرانک دی بوئر
نقطه قوت: در دوران مربیگری و بازیگری موفق بوده است. در زمان بازی کردنش در بارسا قهرمان اروپا شد و به عنوان مربی آژاکس چهار بار قهرمان لیگ هلند شده است.
نقطه ضعف: هرگز در لیگ انگلیس فعالیت نداشته و فاقد تجربه کافی است. جهش از لیگ هلند به لیگ انگلیس برای او گام بزرگی خواهد بود.

استیو بولد
نقطه قوت: دستیار ونگر به خوبی بازیکنان و جو رختکن را می شناسد و سابقه بازی کردن در آرسنال را دارد.
نقطه ضعف: هرگز تجربه مربیگری در یک تیم سطح اول را نداشته است.

برندن راجرز
نقطه قوت: تجربه مربیگری در لیگ انگلیس و یک تیم پرهوادار مثل لیورپول را دارد.
نقطه ضعف: هرگز به عنوان مربی یا بازیکن افتخار بزرگی کسب نکرده است. در لیورپول هم کارنامه درخشانی از خود به جا نگذاشت.

مانوئل پیگرینی
نقطه قوت: تجربه بسیار بالایی دارد. در تیمهای بزرگ شامل منچسترسیتی و رئال مادرید مربیگری کرده. در دوران مربیگری قهرمان لیگ انگلیس شده و در تابستان قراردادش به اتمام می رسد.
نقطه ضعف: منچسترسیتی در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است. این مربی شیلیایی در رئال مادرید هم نتوانست فشارها را تحمل کند.

دیگو سیمئونه
نقطه قوت: در اتلتیکومادرید موفقیت چشمگیری داشت و توانست در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با غلبه بر رئال مادرید قهرمان لالیگا شد. مسلما بدش نمی اید به جایی برود که مجبور به رقابت نابرابر با رئال و بارسا نباشد.
نقطه ضعف: اتلتیکو اجازه رفتنش را صادر نمی کند. سبک متفاوتش نسبت به ونگر باعث می شود که کار مشکلی برای هماهنگ شدن داشته باشد. تجربه حضور در لیگ انگلیس را ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
محمد صادق حیات پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی