اخرین اخبار فوتبالی

اوبامیانگ-با-رئال-توافق-نکردم-اما-یک-روز-برای-این-تیم-بازی-می-کنم

 ستاره گوبانی دورتموند بار دیگر درباره تمایلش برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید صحبت کرده است.

 پیر اوبامیانگ ۲۶ ساله که عملکرد درخشانش در این فصل موجب شده مورد توجه های باشگاه های بزرگ اروپا قرار بگیرد و شایعات زیادی هم مبنی بر توافقش با رئال مادرید برای پیوستن به این باشگاه منتشر شده در مصاحبه با بین اسپورت درباره این شایعات گفته:" رئال مادرید؟ توافقی نکردم ولی به پدربزرگم قول دادم که یک روز برای این تیم بازی کنم.

همانطوری که بارها گفتم دوست دارم در اسپانیا بازی کنم و برای یک بار هم که شده آب و هوای خوب را در زندگیم تجربه کنم!

پاری سن ژرمن؟ هدفم پیوستن به این تیم نیست. دلیلی برای بازگشت به فرانسه پس از سه سال نمی بینم."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
محمد صادق حیات پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی